Logo webu YouTube SEO
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
Objednat
Logo webu YouTube SEO
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
Objednat
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
Články na téma YouTube SEO
Home YouTube Tajná zbraň při optimalizaci

Tajná zbraň při optimalizaci

Pochopení YouTube algoritmu

Tento článek by se dal brát jako třetí díl skládačky v tématu Jak se stát jedničkou na YouTube.

  1. První díl zde: Jak se stát jedničkou na YouTube
  2. Druhý díl zde: Praktické tipy na cestu k vrcholu

Pokud jste si dobře zapamatovali jednotlivé tipy, jste již nyní poměrně dobře vybaveni potřebnými znalostmi do prostředí YouTube. SEO algoritmus nyní můžete využít tak, aby vám hrál do karet. Stačí k tomu vykonat tři jednoduché kroky (nezapomeňte, v minulém článku jsme si řekli že měření úspěšnosti byste měli provést až zhruba po 3 až 4 týdnech od zavedení optimalizace):

 

1. Test v YouTube Search

Systém YouTube je schopen otestovat relevantnost videa pomocí funkce YouTube vyhledávání. Test lze provést zařazením klíčových  slov do popisů a tagů. Dejte si však pozor, aby váš text nevyzněl jako spam, nýbrž vytvořte smysluplný název obsahující zmíněné klíčové slovo. Tagy by měly být vhodně vyplněny a měly by odpovídat příslušnému tématu. Pro výběr klíčových slov se doporučuje využít některý z generátorů YouTube tagů, který pro vás vybere nejvhodnější slova.

2. Vysoké procento kliků

Důležité je zajistit, aby vaše video dosáhlo vysokého počtu kliknutí, což signalizuje vysokou přidanou hodnotu pro uživatele. Náhled, který zaujme pozornost prohlížejících, je rovněž na místě. Tyto dva prvky (tj. vysoký počet kliků a přítomnost náhledu) jsou totiž viditelné již před zhlédnutím vlastního obsahu videa.

 

3. Vysoká retence sledujících

Významnou roli hraje i vhodné a informacemi opatřené uvedení videa, které udrží pozornost zájemce. Obvykle se totiž stává, že sledující opustí video během prvních 1-2 sekund. Musíte proto zajistit, aby vaše video odpovědělo na případné dotazy uživatele. Mezi tím je třeba vytvořit určité napětí, které vzbudí odpovídající zájem. Nástroje YouTube analýz uvádějí situace, ve kterých většina uživatelů opouští video kvůli nezájmu. Využijte jich a zohledněte tyto poznatky ve své budoucí tvorbě videí.

 

Optimalizace nahraných videí

Možná právě teď jste si položili otázku, zda jsou videa ve vašem kanálu stále k něčemu dobrá, zda nejsou zastaralá apod. Rozhodně neplatí, že by videa nahraná v minulosti měla zmizet jen tak. Starší videa lze rovněž optimalizovat. Někdy jen stačí aktualizovat tagy a popisy. Doba sledování a ostatní klíčové údaje zůstanou pochopitelně zachovány. Může se tak stát, že systém YouTube tato videa resp. klíčová slova těchto videí znovu otestuje z důvodu aktualizace metadat a umístí některá z nich výše v pořadí bez ohledu na datum nahrání.

 

Shrnutí

Nyní si shrňme vše podstatné, co je třeba vykonat  pro zajištění, aby naše video postoupilo v pořadí co nejvýše.

  • Provést průzkum: Dříve než video nahrajete, musíte určit, která klíčová slova jsou vhodná pro jeho obsah. Velmi doporučujeme používat nástroje klíčových slov pro YouTube.
  • Optimalizovat metadata: Klíčové slovo by se mělo nacházet v názvu a popisu videa tak, aby při testování bylo video shledáno vhodným ke zhlédnutí.
  • Optimalizovat název a náhled: Pozornost uživatelů a spoustu kliknutí pro vaše video zajistí atraktivní název a vhodný náhledový obrázek.
  • Zajistit publicitu, propagaci videa: Pokud se video nedostane do povědomí většího počtu uživatelů, sotva vám vygeneruje dostatečný počet zhlédnutí. Zde je třeba se spolehnout na sociální sítě, odkazy a komentáře využívající virální povahy prostředí.
  • Udržovat vysokou retenci: Nezapomínejte, že čím déle je video sledováno, tím větší význam se mu dostane z hlediska YouTube.

YouTube algoritmus funguje na bázi umělé inteligence a jeho cílem je nabízet uživatelům optimální obsah. Pokud vás zajímá propagace videa, je třeba s touto myšlenkou neustále pracovat. Zaměřením se na jednotlivé klíčové body a porozuměním YouTube algoritmu získáte dobré výchozí postavení. Uživatelé s vysokým procentem kliknutí a vysokou hodnotou retence disponují všemi předpoklady dosáhnout předních míst v pořadí YouTube.

Hodně štěstí na cestě k vrcholu!

optimalizace sledující youtube algoritmus
Jak se stát jedničkou na YouTube5. 6. 2019
Jak vytvořit náhled, miniaturu, náhledový obrázek ...5. 6. 2019

Mohlo by vás zajímat

5. 6. 2019
YouTube
Jak se stát jedničkou na YouTube
124
0 Komentáře
28. 4. 2021
YouTube
Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál
62
0 Komentáře
20. 8. 2019
YouTube
Jak vytvořit účet značky
112
0 Komentáře
Featured author image: Tajná zbraň při optimalizaci

YouTube Guru

Zdravím, jsem autor tohoto webu. Čtěte a budete v obraze.

Nenechte si ujít
  • 7 nejvýznamnějších změn na YouTube 2021
    7 nejvýznamnějších změn na YouTube 2021
  • Jak vytvořit / přidat kapitoly do videa
    Jak vytvořit / přidat kapitoly do videa
  • Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál
    Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál

YouTube SEO

Ceny otimalizací

Logo webu YouTube SEO

Posuneme vaše videa ve výsledku vyhledáváni. Získáte lepší pozice, více prokliků, i větší počet shlédnutí. Optimalizujeme vaše videa i kanály.
Kontakty
Adresa: Cyrilská 7, 602 00 Brno
Web:  ytseo.cz
Email:  guru@ytseo.cz
Fakturační údaje
značkárna.cz  
IČO:  29184550
DIČ:  CZ29184550
Partneři webu
Fotograf Brno
Rizikové kácení
NASTAVENÍ .cz
© 2019 YouTube SEO - Optimalizace videí na YouTube | Všechna práva vyhrazena.

Vyrobilo MFÁčko

#softlab_button_6419ea5d38b20 .wgl_button_link { color: rgba(102,75,196,1); }#softlab_button_6419ea5d38b20 .wgl_button_link:hover { color: rgba(255,255,255,1); }#softlab_button_6419ea5d38b20 .wgl_button_link { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: transparent; }#softlab_button_6419ea5d38b20 .wgl_button_link:hover { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: rgba(102,75,196,1); }#softlab_button_6419ea5d3debf .wgl_button_link { color: rgba(102,75,196,1); }#softlab_button_6419ea5d3debf .wgl_button_link:hover { color: rgba(255,255,255,1); }#softlab_button_6419ea5d3debf .wgl_button_link { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: transparent; }#softlab_button_6419ea5d3debf .wgl_button_link:hover { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: rgba(102,75,196,1); }#blog_module_6419ea5d4aafc.blog-posts .blog-post_title, #blog_module_6419ea5d4aafc.blog-posts .blog-post_title a { font-size:24px; line-height:36px; }#blog_module_6419ea5d4aafc.blog-posts .blog-post_text { font-size:14px; line-height:24px; }@media only screen and (max-width: 768px){ #softlab_spacer_6419ea5d4eac2 .spacing_size{ display: none; } #softlab_spacer_6419ea5d4eac2 .spacing_size-tablet{ display: block; } }