Logo webu YouTube SEO
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
Objednat
Logo webu YouTube SEO
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
Objednat
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
  • Domů
  • Nabízíme
  • Ceny / objednávka
  • FAQ
  • Články
  • Kontakt
Články na téma YouTube SEO
Home YouTube Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál

Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál

Uvažujete o nakupování odběratelů vašeho kanálu na YouTube? Popřípadě o nákupu sledovanosti pro jednotlivá videa? Myslíte si, že je to dobrý nápad, ale nějaký vnitřní hlas vám napovídá raději počkat. Pokud se chcete dovědět více, jste na správné adrese. Moje rady vám mohou pomoci zachránit váš kanál před pohromou. 

Prodej odběratelů a zhlédnutí na YouTube

Myšlenka nakupování odběratelů zní lákavě. Alespoň ze začátku se jeví jako skutečná výzva. „Co kdybych si pro začátek nakoupil, řekněme, tisícovku odběratelů, kteří by pozvedli můj kanál?“, uvažujete.

Pozor! Nenechte se zmást. Nakupovat odběratele a zhlédnutí není dobré řešení. Mohli byste si zničit celý kanál. Pokud v tom však již jedete, nikdo vám nebrání pokračovat. Přinejmenším ale budete znát případné následky svého jednání.

 

1) Mohu si koupit skutečné odběratele?

Tisíc odběratelů YouTube vás přijde průměrně na cca 30 – 50 dolarů, 1000 zhlédnutí na cca 3-4 dolary, což jsou řekněme malé částky. Nenechte se však zlákat, mohlo by to pro vás mít fatální následky.

Společnosti, které odběratele a zhlédnutí prodávají, se vás snaží přesvědčit, že jde o skvělou příležitost, že je to neuvěřitelně efektivní a nejspíš že jsou v tomto oboru nejlepší. Jednou jim dáte emailovou adresu a už vás budou bombardovat, že je třeba neustále svůj kanál doplňovat, aby vaše videa nezanikla pod náporem jiných populárnějších kanálů.

2) No nekup to za ty peníze!

Uděláme si malé cvičení. Představte si, že jste zakoupili první tisíce odběratelů. Měli byste tedy obdržet spousty zhlédnutí vašeho nového videa, že ano? Chyba lávky; toho se nedočkáte!. Tisíce vašich „odběratelů“ nejsou skuteční odběratelé.

Tito lidé se nestali odběrateli vašeho kanálu, protože je zaujal jeho obsah, ale protože jste jim zaplatili. Možná jde o tzv. boty (od slova robot), kteří vám vůbec nerozumějí, protože pocházejí odněkud ze zahraničí.

Jak to vidí YouTube

Nyní máte tisíc lidí – odběratelů – vašeho kanálu. Načtete nové video a ono nic. Nikdo na něj neklikne. Z pohledu YouTube je na tom váš kanál hůře než doposud. Pokud z tisícovky odběratelů klikne na video, řekněme desítky lidí, tak to asi nebude žádné terno. Co vy na to? A YouTube to vidí stejně. Vaše nové video, jakkoliv může být dobré, dostane hned ze startu méně bodů.

3) Co následuje po načtení dalšího videa

S každým dalším videem budete mít i další výdaje a budete nuceni kupovat další zhlédnutí a komentáře. Jinak si vaše video povede špatně z hlediska algoritmu. Teď už asi sami vidíte, kam to vše spěje.

Nakonec se ocitnete ve  spirále, kdy jste nuceni kupovat další zhlédnutí a lajky, což vás dělá stále závislejšími na dalších službách. A právě to je stav, do kterého vás chtějí dostat. Chtějí, abyste nakupovali více a více.

A vy budete. Ani vám to časem nepřijde. Vždyť prodávají tak levně! Ale nezapomeňte, vaši „odběratelé“ jsou ve skutečnosti jen fiktivní. „Odběratelé“, které jste si nakoupili, nejsou potenciální zákazníci. Koupili jste si jen falešná čísla, která nepřinášejí žádnou reálnou hodnotu.

Je nakupování odběratelů legální byznys?

Tedy aby bylo jasno, pokud YouTube zjistí, že jste si odběratele a zhlédnutí nakoupili, všechny vám je odebere. Ostatně tak činí pravidelně. V nejhorším případě se můžete dočkat úplného uzavření vašeho kanálu.

4) Konečný verdikt: Nakupovat odběratele se v žádném případě nevyplatí.

A pokud byste si nevěděli rady, jak rozšiřovat svůj kanál, obraťte se na nás. Radíme firmám, influencerům a dalším autorům, jak si počínat s videem, aby se dostalo na přední místa z pohledu vyhledávače YouTube nebo Google. Celý systém funguje na podobném principu jako SEO u webových stránek, v našem případě výhradně pro videa YouTube.

odběratelé počet shlédnutí seo sledovanost
YouTube SEO pro rok 2021 - díl 2.26. 4. 2021
Jak vytvořit / přidat kapitoly do videa2. 5. 2021

Related Posts

7. 9. 2019
YouTube
Tři druhy obsahu, bez nichž se neobejdete
87
0 Komentáře
26. 4. 2021
YouTube
YouTube SEO pro rok 2021 – díl 2.
62
0 Komentáře
Featured author image: Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál

YouTube Guru

Zdravím, jsem autor tohoto webu. Čtěte a budete v obraze.

Nenechte si ujít
  • 7 nejvýznamnějších změn na YouTube 2021
    7 nejvýznamnějších změn na YouTube 2021
  • Jak vytvořit / přidat kapitoly do videa
    Jak vytvořit / přidat kapitoly do videa
  • Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál
    Nakupováním čísel si můžete zničit celý kanál

YouTube SEO

Ceny otimalizací

Logo webu YouTube SEO

Posuneme vaše videa ve výsledku vyhledáváni. Získáte lepší pozice, více prokliků, i větší počet shlédnutí. Optimalizujeme vaše videa i kanály.
Kontakty
Adresa: Cyrilská 7, 602 00 Brno
Web:  ytseo.cz
Email:  guru@ytseo.cz
Fakturační údaje
značkárna.cz  
IČO:  29184550
DIČ:  CZ29184550
Partneři webu
Fotograf Brno
Rizikové kácení
NASTAVENÍ .cz
© 2019 YouTube SEO - Optimalizace videí na YouTube | Všechna práva vyhrazena.

Vyrobilo MFÁčko

#softlab_button_63dd484888c34 .wgl_button_link { color: rgba(102,75,196,1); }#softlab_button_63dd484888c34 .wgl_button_link:hover { color: rgba(255,255,255,1); }#softlab_button_63dd484888c34 .wgl_button_link { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: transparent; }#softlab_button_63dd484888c34 .wgl_button_link:hover { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: rgba(102,75,196,1); }#softlab_button_63dd48488c20e .wgl_button_link { color: rgba(102,75,196,1); }#softlab_button_63dd48488c20e .wgl_button_link:hover { color: rgba(255,255,255,1); }#softlab_button_63dd48488c20e .wgl_button_link { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: transparent; }#softlab_button_63dd48488c20e .wgl_button_link:hover { border-color: rgba(102,75,196,1); background-color: rgba(102,75,196,1); }#blog_module_63dd4848970b1.blog-posts .blog-post_title, #blog_module_63dd4848970b1.blog-posts .blog-post_title a { font-size:24px; line-height:36px; }#blog_module_63dd4848970b1.blog-posts .blog-post_text { font-size:14px; line-height:24px; }@media only screen and (max-width: 768px){ #softlab_spacer_63dd48489a27b .spacing_size{ display: none; } #softlab_spacer_63dd48489a27b .spacing_size-tablet{ display: block; } }